ესპანური საფეხბურთო გრანდის, Barcelona-ს ოფიციალურ ვებგვერდზე გამოქვეყნებული ინფორმაციის თანახმად, კატალონიურმა კლუბმა აუდიო-სტრიმინგის გიგანტ Spotify-სთან ხელშეკრულება გააფორმა.
კონტრაქტის თანახმად, შვედური კომპანია Barcelona-ს კაცთა და ქალთა გუნდების მთავარი სპონსორი გახდება და კომპანიის ლოგო კლუბის ფეხბურთელების მაისურებზე გამოისახება. ამას გარდა, ხელშეკრულების ფარგლებში, Barcelona-ს ლეგენდარულ სტადიონს სახელწოდება შეეცვლება და Spotify Camp Nou დაერქმევა.
როგორც ცნობილია, მხარეებს შორის გაფორმებული ხელშეკრულება ძალაში მიმდინარე წლის ივლისიდან შევა. სწორედ ამ დროს ეწურება Barcelona-ს კონტრაქტის ვადა თავის ამჟამინდელ მთავარ სპონსორთან, Rakuten-თან. ცნობისთვის, ელექტრონული კომერციის სფეროში მომუშავე იაპონურმა კომპანიამ ესპანურ კლუბთან კონტრაქტი 2017 წელს გააფორმა. აღსანიშნავია, რომ Rakuten-ი, საკუთარი ლოგოს მაისურებზე დატანის სანაცვლოდ, Barcelona-ს წელიწადში 55 მილიონ ევროს უხდიდა. თუმცა, კლუბმა სპონსორთან კონტრაქტის 2021/22 წლების სეზონამდე გახანგრძლივების შემდეგ კომპანიისგან მხოლოდ 30 მილიონი ევრო მიიღო.
რაც შეეხება Spotify-ს, სხვადასხვა წყაროზე დაყრდნობით, Barcelona შვედური კომპანიისგან პარტნიორობის ფარგლებში, რომელიც ოთხი სეზონის განმავლობაში გაგრძელდება, საერთო ჯამში დაახლოებით 307 მილიონ აშშ დოლარს მიიღებს, რაც მოცემული დროისთვის თითქმის 280 მილიონ ევროს შეადგენს.
დატოვე კომენტარი