ქართული Phubber-ი უკრაინის ბაზარზე შედის

ქართული Phubber-ი უკრაინის ბაზარზე შედის

სამოსისა და აქსესუარების გაყიდვების ქართული პლატფორმა Phubber-ი ივნისიდან უკრაინის ბაზარზე გამოჩნდება. ამის შესახებ BM.GE-ს კომპანიის თანადამფუძნებელმა გიორგი ჩუგოშვილმა განუცხადა. „უკრაინაში საოპერაციო საკითხებზე ინტენსიურად ვმუშაობთ, იქნება ეს უკრაინული იურიდიული ერთეულის შექმნა თუ კონსულტაციები ბრენდებთან, დიზაინერებთან და გამყიდველებთან და ასევე მარკეტინგული PR-სტრატეგიის შემუშავება“, – აღნიშნა ჩუგოშვილმა და დასძინა, რომ უკრაინულ Phubber-ზე სამოსისა და აქსესუარების ცნობილ ბრენდებთან ერთად უკრაინელი და ქართველი დიზაინერების მიერ შექმნილი პროდუქციაც იქნება წარმოდგენილი.

ჩუგოშვილის თქმით, უკრაინა საქართველოზე 10-ჯერ დიდი ქვეყანაა, ონლაინბაზარიც აქ უფრო განვითარებულია, ამიტომაც Phubber-ს ამ ბაზარზე წარმატების დიდი მოლოდინი აქვს.

როგორც კომპანიაში რამდენიმე თვის წინ განაცხადეს, Phubber-ი განაგრძობს სხვა ბაზრების ათვისებაზე მუშაობასაც. უკრაინის ბაზარზე შესვლისთვის კი Phubber-ი 250 000 დოლარის ინვესტიციას განახორციელებს. აღნიშნული თანხა ქართულმა კომპანიამ თებერვლის ბოლოს WhatsApp-ის წამყვანი დეველოპერისა და მეწილესგან, იუჟინ ფუკსმანის ოჯახისგან მოიზიდეს.

ცნობისთვის, კომპანიამ ფუკსმანის ოჯახისგან ინვესტიცია ორჯერ მოიზიდა. შარშან ამერიკელმა ინვესტორმა Phubber-ში $100,000-ის ინვესტიცია განახორციელა და მას შემდეგ, რაც კომპანიას ძალიან წარმატებული 2020 წელი ჰქონდა, გადაწყვიტა, თავისი თანამონაწილეობა გაეზარდა და მიმდინარე წელს დამატებით $300,000 დააბანდა.

ტანსაცმლით ვაჭრობის ქართული ონლაინპლატფორმა 2019 წელს გაეშვა და დღეს საქართველოში ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ყველაზე დიდი ონლაინმაღაზიაა.

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *