საჰაერო მოტოციკლის შემქმნელი ALI Technologies-ი IPO-სთვის ემზადება

საჰაერო მოტოციკლის შემქმნელი ALI Technologies-ი IPO-სთვის ემზადება

ძვირად ღირებული საჰაერო მოტოციკლის შემქმნელი იაპონური სტარტაპი, ALI Technologies-ი ტოკიოს საფონდო ბირჟაზე კომპანიის აქციების პირველადი განთავსებისთვის ემზადება. კომპანიის მთავარ პროდუქტზე, XTURISMO-ზე, რომელიც $777 ათასი ღირს, ჩვენ ადრეც არაერთგზის დაგვიწერია – ეს საჰაერო მოტოციკლი 300 კილოგრამს იწონის და მას 100 კილოგრამამდე ტვირთის გადატანა შეუძლია. მოტოციკლს სტანდარტული ტიპის ძრავა და ოთხი ელექტრობატარეა აქვს. მისი მაქსიმალური სიჩქარე 80 კმ/სთ-ის შეადგენს. საწვავითა და ელექტროენერგიით სრულად უზრუნველყოფის შემთხვევაში, მოტოციკლს ორმოცი წუთის განმავლობაში ფრენა შეუძლია.

„ამგვარი მოტოციკლები საჭიროა იქ, სადაც უდაბნო ან სხვაგვარი რთული ლანდშაფტი შეინიშნება“, – განაცხადა კომპანიის პრეზიდენტმა, დაისუკე კატანომ. „ამ სატრანსპორტო საშუალებით ადამიანები ისეთ ადგილებში შეძლებენ გადაადგილებას, სადაც სამანქანო გზები არ არის, ან წყალია“. აღსანიშნავია, რომ ALI-ს საჰაერო მოტოციკლი დედამიწის ზედაპირიდან დიდი მანძილის დაშორებით ფრენისთვის შექმნილი არ არის – რეალურად, ის დიდი ზომის დრონია, რომელსაც მოტოციკლის ფორმის ზედა ნაწილი აქვს.

აღსანიშნავია, რომ თავდაპირველად ALI Technologies-ი ბაზარზე დრონების მწარმოებლის როლში გამოჩნდა, თუმცა 2017 წელს საჰაერო მოტოციკლის წარმოებაზე გადაერთო. იაპონურ სტარტაპს არაერთი ინვესტორი ჰყავს, მათ შორის Mitsubishi Electric-ი, Kyocera, Sega Sammy Holdings-ი, Nagoya Railroad-ი, Hakanihon Air Service-ი და ცნობილი იაპონელი ფეხბურთელი, კეისუკე ჰონდა. აღსანიშნავია, რომ თავდაპირველად, ინვესტორები კომპანიის დრონებით დაინტერესდნენ, მაგრამ, როგორც ირკვევა, ALI Technologies-ი ხელოვნურ ინტელექტზე და ბლოკჩეინ-ტექნოლოგიაზეც მუშაობს.

იმ შემთხვევაში, თუკი ALI Technologies-ის აქციები ტოკიოს საფონდო ბირჟაზე მართლაც განთავსდება, ის იქნება პირველი კომპანია იაპონიაში, რომელიც შემდეგი თაობის საჰაერო მიმოსვლის სატრანსპორტო საშუალებებს ქმნის. ისე კი, ნიუ-იორკის საფონდო ბირჟებზე ასეთი ტიპის რამდენიმე კომპანიის აქციები ივაჭრება – მათ შორის არის Joby, Archer Aviation-ი, Lilium NV-ი და Vertical Aerospace-ი. ამათგან ყველაზე დიდი Joby Aviation-ია, რომლის საბაზრო კაპიტალიზაცია $3 მილიარდს აღემატება.

„საჰაერო მიმოსვლის სექტორში მომუშავე ამერიკაში დალისტულ კომპანიებს საკმაოდ დიდი საბაზრო კაპიტალიზაცია აქვთ“, – განაცხადა დაისუკე კატანომ. „თუკი ჩვენს კომპანიას იმავე ტიპის კომპანიად აღვიქვამთ, ინვესტორებს დავარწმუნებთ, რომ რიგიანად შეგვაფასონ“.

როგორც ირკვევა, საფონდო ბირჟაზე დალისტვის შემდეგ, ALI Technologies-ს სურს, რომ სტარტაპი იუნიქორნად გადაიქცეს და $1 მილიარდზე დიდ საბაზრო კაპიტალიზაციას მიაღწიოს. თუმცა, ეს ყველაფერი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა სატრანსპორტო კატეგორიას შეურჩევს კომპანია საკუთარ პროდუქტს მას შემდეგ, რაც კონსულტაციებს იაპონიის ხელისუფლებასთან გაივლის.

დატოვე კომენტარი

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *