Mi ბრენდის მქონე პირველი სმარტფონის, Mi 1-ის გამოსვლიდან ათი წლის თავზე, ჩინურმა ტექნოგიგანტმა Xiaomi-მ გადაწყვიტა, რომ მისი პროდუქტების ბრენდინგისთვის სიტყვა Mi-ს აღარ გამოიყენებს, – ამის შესახებ გამოცემა XDA Developers წერს. „2021 წლის მესამე კვარტლიდან მოყოლებული, Xiaomi-ს პროდუქტების სერია Mi-ს, Xiaomi დაერქმევა.
როგორც ჩანს, ამ თვეში წარმოდგენილი ახალი სმარტფონი Xiaomi Mix 4 პირველია ახალი ბრენდინგის მქონე სმარტფონებიდან, რადგან ამ სერიის წინა თაობის ტელეფონებს Mi Mix, Mi Mix 2 და Mi Mix 3 ერქვა. „ეს ცვლილება გლობალურ ბაზარზე ჩვენს ადგილსა და ბრენდს გააძლიერებს, და ჩვენს პროდუქტებს შორის არსებულ აზროვნებით სივრცეს შეავსებს“, – აღნიშნავს Xiaomi-ს წარმომადგენელი, გამოცემა The Verge-თან საუბრისას.
აღსანიშნავია, რომ Xiaomi-ს კიდევ ერთ ბრენდს – Redmi-ს არაფერი ემუქრება, რადგან მის ქვეშ წარმოებული პროდუქტები განსხვავებულ სავაჭრო ხაზს წარმოადგენს. Xiaomi-ს პროდუქტები „ტექნოლოგიის მწვერვალის გამოვლინებაა, რომლებიც პრემიუმ-გამოცდილებას გვთავაზობენ, ხოლო Redmi-ს პროდუქტები დიდ ინოვაციას ქმნიან, თან მისაღებ ფასად, ამასთან, ისინი ახალგაზრდებისკენაა მიმართული“, – აღნიშნავენ კომპანიაში.
აღსანიშნავია, რომ 2021 წლის მეორე კვარტლის მონაცემებით, Xiaomi ევროპაში ყველაზე გაყიდვადი ბრენდია – გასულ წელთან შედარებით, კომპანია 67.1%-ით გაიზარდა და დღეს ბაზრის 25.3%-ს აკონტროლებს. მეორე ადგილს Samsung იკავებს 24%-ით, ხოლო მესამეზე Apple-ია 19.6%-ით.
დატოვე კომენტარი
Nice post. I learn something totally new and challenging on websites
I’ve learned so much from this blog and have implemented many of the tips and advice into my daily routine Thank you for sharing your knowledge!
Sosyal medya stratejimi güçlendirdiler.