YouTube-ი მისი ახალი ფუნქციონალის პოპულარიზებისა და პლატფორმაზე მეტი ინფლუენსერის მოზიდვის მიზნით $100 მილიონის დახარჯვას გეგმავს. აღნიშნული თანხა პლატფორმაზე, Shorts-სექციაზე (ახალი ფუნქციონალი) პოპულარულ ავტორებს შორის გადანაწილდება.
ახალი ფუნქციონალით YouTube-ი კონკურენციაში შედის TikTok-სა და ინსტაგრამის Reel-ებთან. ამასთან, პლატფორმა ახალ ფუნქციონალში სარეკლამო მასალების ინტეგრირებასაც გეგმავს, რამაც დამატებითი შემოსავლების გენერირებას უნდა შეუწყოს ხელი.
აღსანიშნავია, რომ უფრო მეტი მომხმარებლის მოსაზიდად კონტენტის შემქმნელთა ფონდები სხვა პლატფორმებმაც გამოიყენეს. TikTok–მა აღნიშნული ფონდი გასული წლის ივლისში შექმნა და აშშ–ში მისი დაფინანსება 1 მილიარდ დოლარამდე გაზარდა, ხოლო Snap-ი დღიურად 1 მილიონი დოლარით დააჯილდოებს მომხმარებლებს, რომლებიც Spotlight-ზე საუკეთესო კონტენტს გამოაქვეყნებენ.
დატოვე კომენტარი
Many thanks! Quite a lot of forum posts.
casino en ligne
Wonderful info. Thanks a lot.
casino en ligne
Wow loads of valuable information!
meilleur casino en ligne
You actually mentioned this adequately.
casino en ligne
Thanks a lot. Very good information.
casino en ligne
You actually reported this exceptionally well!
meilleur casino en ligne
Amazing stuff. With thanks!
casino en ligne France
Regards! Numerous information!
casino en ligne
Thanks. Numerous forum posts.
casino en ligne France
Regards! I enjoy this.
meilleur casino en ligne