YouTube-ი ინფლუენსერების პლატფორმაზე მოსაზიდად $100 მილიონის დახარჯვას გეგმავს

YouTube-ი ინფლუენსერების პლატფორმაზე მოსაზიდად $100 მილიონის დახარჯვას გეგმავს

YouTube-ი მისი ახალი ფუნქციონალის პოპულარიზებისა და პლატფორმაზე მეტი ინფლუენსერის მოზიდვის მიზნით $100 მილიონის დახარჯვას გეგმავს. აღნიშნული თანხა პლატფორმაზე, Shorts-სექციაზე (ახალი ფუნქციონალი) პოპულარულ ავტორებს შორის გადანაწილდება.

ახალი ფუნქციონალით YouTube-ი კონკურენციაში შედის TikTok-სა და ინსტაგრამის Reel-ებთან. ამასთან, პლატფორმა ახალ ფუნქციონალში სარეკლამო მასალების ინტეგრირებასაც გეგმავს, რამაც დამატებითი შემოსავლების გენერირებას უნდა შეუწყოს ხელი.

აღსანიშნავია, რომ უფრო მეტი მომხმარებლის მოსაზიდად კონტენტის შემქმნელთა ფონდები სხვა პლატფორმებმაც გამოიყენეს. TikTok–მა აღნიშნული ფონდი გასული წლის ივლისში შექმნა და აშშ–ში მისი დაფინანსება 1 მილიარდ დოლარამდე გაზარდა, ხოლო Snap-ი დღიურად 1 მილიონი დოლარით დააჯილდოებს მომხმარებლებს, რომლებიც Spotlight-ზე საუკეთესო კონტენტს გამოაქვეყნებენ.

დატოვე კომენტარი

1 კომენტარი

  1. Many thanks! Quite a lot of forum posts.
    casino en ligne
    Wonderful info. Thanks a lot.
    casino en ligne
    Wow loads of valuable information!
    meilleur casino en ligne
    You actually mentioned this adequately.
    casino en ligne
    Thanks a lot. Very good information.
    casino en ligne
    You actually reported this exceptionally well!
    meilleur casino en ligne
    Amazing stuff. With thanks!
    casino en ligne France
    Regards! Numerous information!
    casino en ligne
    Thanks. Numerous forum posts.
    casino en ligne France
    Regards! I enjoy this.
    meilleur casino en ligne

დაამატე კომენტარი

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *